Veelgestelde vragen

Leveringen en retours

Kom alles te weten over de levering en retour beleid van SeventyOne

  • Contact gegevens

    Mail ons : klantenservice@seventyone.be

    Bel ons :  +32 - (0) 491 08 27 97 (tussen 12.00-18.00, indien we niet opnemen zijn we druk onze klanten in de boetiek aan het bedienen) 

  • Krijg ik ALTIJD mijn geld terug bij een retour

    Ja, in principe wel. Wij kijken echter wel de items na voordat ze bij ons opnieuw in de winkel of in de webshop aangboden worden aan de klanten. Uw retour product moet dan ook door ons weer aangeboden worden aan klanten. 

    Vieze, kapotte, stinkende kleding vergoeden wij niet. Denk dat U het ook niet leuk zou vinden om deze kleding toegestuurd te krijgen.

  • Kan ik ook bestellingen bij U in de winkel afhalen

    Ja, dat kan. Graag vermelden bij de bestelling. Er is een speciale optie voor leveren in winkel.

  • Hoe kan ik bij jullie betalen ?

    Bij het bestel process krijgt U verschillende betalings mogelijkheden waaronder :

    -Mister cash - Bankcontact

    -Maestro

    -Visa / Mastercard

    -Ideal

    -Paypal 

    -Klarna

    In de boetieks ook met 

    Sodexco, Eden Red en Monizze Eco checks en consumptiebonnen. 

  • Verzendingen

    Wij versturen gratis in België en Nederland (vanaf  60 EUR).

    De rest van Europe 25 EUR.   

  • Wie betaald de kosten voor een retour ?

    De klant betaald de kosten voor een retour zending. Het makkelijkste kunt U een retour sturen via het RETOUREN PORTAAL De kost van de retouren van slechts 5.95 EUR (Voor Bel en Ned) worden van de bank terugstorting afgetrokken. 

  • Wat is de Retour termijn ?

    One retour termijn is 20 dagen. 

  • Kan ik spullen bij jullie retour zenden

    Retourneren is heel eenvoudig bij ons via het retour protaal : HIER

    Meer info over retouren vindt U: HIER 

  • Kan ik jullie ook bellen

    Ja. Zeker.  Tussen 12.00-18.00 op nummer 0491 08 27 97 vanuit Belgie en op nummer 0032 4910 82 797 vanuit Nederland. Wij werken vanuit de boetiek. Dus kan het zijn dat we eens bezig zijn met klanten in de boetiek en niet kunnen opnemen. Klanten in de boetiek krijgen voorrang.

  • Kan ik ook items terug sturen als ik ze niet mooi vind of ze niet lekker zitten.

    Ja, natuurlijk. Graag binnen 20 dagen. Retour sturen is heel makkelijk via RETOURENPORTAAL

  • Krijg ik mij geld terug als ik items terug stuur.

    Ja, uiteraard. Wij sturen  zo snel mogelijk Uw geld terug, uiterlijk binnen 2 dagen na ontvangst retour. Indien voldaan aan alle voorwaarde. Kijk voor deze voorwaarde op sectie retourbeleid. 

  • Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg bij een retour

    Zo snel mogelijk, uitelijk binnen 2 werkdagen. 

Terug naar overzicht